יריב לוין: "לא שמעתי אתכם מדברים על ההשבתה הנוכחית ברכבת"

"לגופו של עניין, אנחנו פועלים על פי שני עקרונות שנקבעו לאורך שנים ארוכות עוד הרבה לפני שהליכוד עלה לשלטון– הראשון הוא לעשות כל מאמץ לשמור על אופייה היהודי של מדינת ישראל
איתי גדסי No Comments on יריב לוין: "לא שמעתי אתכם מדברים על ההשבתה הנוכחית ברכבת"

השר לוין תהה: "איפה ח"כ לפיד? משום מה לא שמעתי בזמן האחרון את כל האמירות שלו מהעבר? מישהו יודע לאן הוא נעלם ומה עמדותיו? או שהאג'נדה היא עניין שמחליפים לפי מה שטוב בסקרים

שר התיירות, יריב לוין צילום: תומר נויברג, פלאש 90
"לגופו של עניין, אנחנו פועלים על פי שני עקרונות שנקבעו לאורך שנים ארוכות עוד הרבה לפני שהליכוד עלה לשלטון– הראשון הוא לעשות כל מאמץ לשמור על אופייה היהודי של מדינת ישראל

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת קיימה דיון פגרה מיוחד בעקבות בקשתם של למעלה מ-50 ח"כים מהאופוזיציה, בנושא המשבר סביב עבודות הרכבת בשבת. חברי הכנסת משס החרימו את הדיון. ואילו מיהדות התורה התייצבו ח"כ גפני וח"כ אייכלר.

ח"כ זהבה גלאון אמרה בפתח הדיון: אני שואלת מי נתן את ההוראה לעצור את העבודות? סיעת מרצ הגישה עתירה בנושא לבג"ץ והפרקליטות במסמך מביש שאומר שהדיון לא רלבנטי כי העבודות הסתיימו, ובכלל מדובר בדיון לתיאורטי ולא רלבנטי. במקום לתת תגובה נוקבת נותנת מן תגובה פתלתלה כזו ובית המשפט לא השתכנע מהתשובה הזו. למה בתשובת הפרקליטות לא נאמר שהשר חיים כץ נתן את ההוראה?

בגלל מריבות פוליטיות בין ראש הממשלה לשר כץ ובגלל הלחץ שהפעלתם בסיעות החרדיות על ראש הממשלה תוך ניצול הכוח הפוליטי שלכם, ראינו את ראש הממשלה נכנע סחיט ולחיץ כמו שהוא יודע.

ח"כ ישראל אייכלר תקף את התקשורת: "אין לי טענות לאופוזיציה. יש לי טענות לכלי התקשורת שהתגייסו ליצור פאניקה לאומית סביב נושא השבת, כשאזרחי ישראלי עומדים יום יום שעות בתחבורה הציבורית. במקום לבוא ולחזק את התחבורה הציבורית מדברים על השבת. אף אחד לא קם וזעק על זה שמשביתים את הרכבת לשמונה ימים. צבועים בתקשורת שאתם לא מעלים אף פעם את הבעיות בתחבורה הציבורית אבל כשזה הופך לנושא השבת כולם מתעסקים בזה.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "אני מבקש לדעת האם מרצ נוסעת לצפון גם ביום ראשון הבא כשיהיו עבודות ברכבת. אבל מה שאני רוצה לשאול זה איך זהבה גלאון, מה שהיא מבקשת מבג"ץ היא מקבלת? אם אני הייתי עותר לבג"ץ על דבר שלא קיים הוא היה זורק אותי מכל המדרגות אבל לזהבה גלאון הוא מוציא צו מניעה. בפעם הבאה שאני ארצה לעתור לבג"ץ אני אעשה את זה דרך זהבה גלאון.

ח"כ דב חנין: למדנו מהמשבר הזה משהו שהיינו צריכים לדעת מזמן וזה שתחבורה ציבורית היא מערכת חיונית ביותר בחברה מודרנית ורכבת זו מערכת שאי אפשר בלעדיה. אנחנו צריכים להשתחרר מהתלות ברכב פרטי ולפתח מערכת תחבורה ציבורית ראויה. אבל למדנו גם שיש בישראל שלטון שלא מחמיץ הזדמנות לפגוע בציבור ולגרום לאזרחים לשלם על מחדלים ששייכים לממשלה.

השר יריב לוין השיב בשם הממשלה: לו באמת למישהו כאן היה אכפת מנושאי הרכבת, הציבור הישראלי או החיילים, הרי יצא מצב שדווקא היום אנחנו נכנסים לתהליך של השבתת הרכבת לשמונה ימים. מישהו מיכם דיבר על זה בכלל? מעניין אתכם רק דבר אחד, לנסות לעשות רווח פוליטי ולזרוע פירוד. הכל דמגוגיה.

השר לוין תהה: "איפה ח"כ לפיד? משום מה לא שמעתי בזמן האחרון את כל האמירות שלו מהעבר? מישהו יודע לאן הוא נעלם ומה עמדותיו? או שהאג'נדה היא עניין שמחליפים לפי מה שטוב בסקרים.

"לגופו של עניין, אנחנו פועלים על פי שני עקרונות שנקבעו לאורך שנים ארוכות עוד הרבה לפני שהליכוד עלה לשלטון– הראשון הוא לעשות כל מאמץ לשמור על אופייה היהודי של מדינת ישראל, והשני הוא שבמקום שאין ברירה והדבר הכרחי, שם ניתנים היתרים ועובדים בשבת. אנחנו נמשיך לפעול בדרך הזו.



0 תגובות